Painkiller-ostatnia plansza.

Oglądasz wersję archiwalną tematu "Painkiller-ostatnia plansza." z forum thief-forum.ehost.pl/



mabrus - Czw 06 Maj, 2004 19:39
Widzieliście?
Ludzie gadali, że ciekawa i faktycznie opadła mi szczena. Widzieliście ją?



Pablo - Czw 06 Maj, 2004 23:38
Nie, może jakieś screeny .


andrea - Czw 06 Maj, 2004 23:45
Grałem demo niezłe klimaty.. odrzutowe czarownice ....no i morze krwi. Demo bardzo krótkie
na radku 9800 chodziło idealnie


van_HellSing - Pią 07 Maj, 2004 00:09
Przy okazji, Painkiller został grą miesiąca kwietnia na Gamespot!

http://www.gamespot.com/features/6094997/p-2.html
http://www.gry-online.pl/s013.asp?ID=13203



Henry - Pią 07 Maj, 2004 14:12
Wyszedł w serii "dobra Gra" za 19.90 ale u mnie nie odpalił nie wiem dlaczego


van_HellSing - Pią 07 Maj, 2004 14:31
Jaki masz sprzęt?


mabrus - Pią 07 Maj, 2004 16:14
Nie, może jakieś screeny .


Problem w tym, że po pierwsze jeżeli dam screen to okaże się że na nim niema nic szczególnego(!) chodzi o pomysł, którego na screenie nie zobaczysz. Między innymi również wchodzi sprawa dźwięku. Po drugie aby docenić plansze niestety trzeba przejść całą gre...


Paweuek - Pią 07 Maj, 2004 17:51
He he, mam pytanie: jak można wieczyście pokoać tego "ursona" z katakumb (jakby-boss znad krawędzi przepaści z lawą) Kumpel powiedział, żeby wejść na tą "kładkę" i poczekać aż boss się zbliży a potem zeskoczyć na niższą półeczkę. Robię tak ale nic się nie dzieje, "urson" wraca na "stały ląd"...


mabrus - Pią 07 Maj, 2004 20:04
Poczekaj aż będzie przy tobie i walnij z czegoś w deski na suficie jaskini.


Henry - Pią 07 Maj, 2004 21:48
Jaki masz sprzęt?


Pentium4 1.7 GF4MX440SE Win98


van_HellSing - Pią 07 Maj, 2004 22:54
Wszystko powinno działać dobrze, masz najnowsze sterowniki do karty graficznej? PK jest na to wrażliwy.


Sir Gareth - Sob 08 Maj, 2004 00:32
Jestem zafascynowany Painkillerem z powodu jego polskiego pochodzenia!
Gra jest naprawdę dobra niemal pod każdym względem, no może fabuła i filmiki są nieciekawe
Może nadejdzie czas kiedy rynek polskich gier się odrodzi... może raczej narodzi

Pozdrawiam
Garret
Bywajcie!

P.S. Zaciąłem się przy pierwszym bosie Nekrogigant... nie mogę rozwalić go w 2 minuty!!!


andrea - Sob 08 Maj, 2004 00:39
Zgadza się chłopaki skręcili tę grę blisko mnie w Zgierzu.... nie znam ich ..szkoda..


marek - Pon 23 Sty, 2006 21:16
P.S. Zaciąłem się przy pierwszym bosie Nekrogigant... nie mogę rozwalić go w 2 minuty!!!


z shotguna w krocze i biegaj mu między nogami aby ci z kolców nie przywalił (ciągle strzelając w górę)

piszę, bo mam problem w Klasztorze na wzgórzu - biegam w kólko i nic, co mam zrobić tam tak włłaściwie? obszedłem całą wyspę i ciągle nic


_OskaR - Pon 23 Sty, 2006 23:34
Ostatnia mapka- w sumie fajna, ciekawy klimat. A widzieliście ostatnią mapkę na najwyższym poziomie trudności (w lesie)?


mabrus - Czw 26 Sty, 2006 14:45
Nie łapie o co Ci chodzi z tym lasem???


_OskaR - Czw 26 Sty, 2006 15:14
Pytam, bo jej nie widziałem, ale słyszałem, że jest ciekawa. Jak ją przejdziesz, możesz potem obejrzeć alternatywne zakonczenie gry.


Nivellen - Wto 31 Sty, 2006 20:44
Z tego co pamiętam, ostatnią planszą jest nieprawdopodobna mieszanka wszystkich pól bitew, zebranych w jedno. Oprawa dźwiękowa jest tak sugestywna, że w połączeniu z surrealistycznym polem bitwy, zastygłym w ułamku sekundy, daje poważnego kopa dla zmysłów. Pamiętam, że grałem z mocno bijącym sercem i przeświadczeniem, że ta gra to nie taka sobie zwykła strzelanka - autorzy dobrze wiedzieli co chcą przekazać graczom.
A ta mapa z lasem, szczerze mówiąc nigdy nie słyszałem o czymś takim, może jakieś zrzuty?
Widzieliście może pierwszy etap drugiej części, sierociniec? Pograłem sobie w to jakieś pół godziny i wymiękłem. Szarżujące na bohatera dziewczynki w plastikowych workach na głowie, samospalające się w biegu ich "starsze koleżanki", urwisy rozrywający się dosłownie na kawałki przy trafieniu (biegają już potem tylko nogi z resztkami kadłubka-tułowia). Atmosfera jest potwornie ciężka, a ponadto druga część wydaje się być trudniejsza.


Leming - Wto 31 Sty, 2006 21:05
Plansza z lasem jest dostępna TYLKO na najwyższym poziomie trudności o nazwie Trauma - poziom ten należy wcześniej odblokować przechodząc grę na najtrudniejszym z możliwych (jeszcze przed Traumą) poziomie trudności.


Nivellen - Pon 06 Lut, 2006 19:02
Aaa...Teraz to "insza inszość". Mam sejwy, ale na razie nie chce mi się przechodzić tego po raz drugi. Może kiedyś. W każdym razie dzięki za info


_OskaR - Pon 06 Lut, 2006 20:35
Aaa...Teraz to "insza inszość". Mam sejwy, ale na razie nie chce mi się przechodzić tego po raz drugi. Może kiedyś. W każdym razie dzięki za info



Teraz można mieć PK + dodatek + inne bajery na DVD (Black Edition)- w MMarkt jest za jakieś 13zł


Nivellen - Pon 06 Lut, 2006 22:01
Teraz można mieć PK + dodatek + inne bajery na DVD (Black Edition)- w MMarkt jest za jakieś 13zł


Rozumiem, że ta edycja zawiera już pełne wersje filmów (niespakowane) skoro jest wydana na DVD?


_OskaR - Wto 07 Lut, 2006 00:43


Nivellen - Wto 07 Lut, 2006 08:11
Dzięki Oskar! Nareszcie doczekaliśmy się pełnego polskiego wydania. Polecam wszystkim lubiącym FPS-y, nastrojowe lokacje, jak również amatorom dobrej architektury w grach (Wszystko zrobione w Maya).


Leming - Wto 07 Lut, 2006 23:47
Osobiście grałem w to min. żeby się ponapawać zwłaszcza architekturą. Potem się zastanawiałem jak oni to zrobili, jak im się tak chciało. Albo "przecież ja to kiedyś widziałem" (w rzeczywiśtości, nie w grze) - takie wrażenie mnie dopadło jak zobaczyłem wnętrze "Dworca kolejowego" albo "Zrujnowane hale produkcyjne".


Nivellen - Sro 08 Lut, 2006 12:35
Osobiście grałem w to min. żeby się ponapawać zwłaszcza architekturą. Potem się zastanawiałem jak oni to zrobili, jak im się tak chciało. Albo "przecież ja to kiedyś widziałem" (w rzeczywiśtości, nie w grze) - takie wrażenie mnie dopadło jak zobaczyłem wnętrze "Dworca kolejowego" albo "Zrujnowane hale produkcyjne".


Wiele lokacji z gry było tworzonych według istniejących budowli. Z tego co pamiętam, poziom "train_station" był budowany w oparciu o kilka secesyjnych dworców takich jak np. te:
dworzec w międzywojennym Wrocławiu

a tutaj Bristol

i najbardziej chyba zbliżony do poziomu z gry, dworzec w Zurichu.


Ludzie, którzy pracowali nad tą grą muszą być pasjonatami architektury, bo dbałość o poprawność i szczegółowość budowli widać na każdym kroku. Mnie osobiście bardzo podobały się poziomy "średniowieczne": miasto, zamek, katakumby. Wielkie możliwości programów takich jak 3D Studio Max czy Maya, przynoszą pełną swobodę twórczą. A my, czyli gracze mamy wielką radochę mogąc podziwiać te wspaniałości, a nie tylko ciemne i monotonne korytarze (w tym momencie słychać za mną cichy jęk DOOM-a)


Bootlicker - Pią 17 Lut, 2006 19:10
Chodzi o ostatnią planszę w Painkillerze I? Tak, widziałem ją. Jest niezła. Polacy to mają wyobraźnię


Sutriw - Pią 17 Lut, 2006 19:15
Chodzi o ostatnią planszę w Painkillerze I?



A bo to był Painkiller II?


Bootlicker - Pią 17 Lut, 2006 19:21
Mój błąd. Bo jest jeszcze dodatek "Battle Out of Hell" więc tak spytałem


marek - Pią 31 Mar, 2006 19:55
orientujecie się może, czy jest jakis sposób na przejście do następnej planszy? zaciąłem się w klasztorze na wzgórzu, biegam w kółko, strzałki nie ma, potworów nie ma... w jakich miejscach potwory są tam sprytnie poukrwane?(moze nie znalazłem ich) czy są jakieś kody aby przejść do następnego poziomu?
za szybką pomoc byłbym wdzięczny


Leming - Pią 31 Mar, 2006 20:39
Który poziom, który rozdział? "Klasztorów na wzgórzu" jest kilka. To ten z aktu 5?


marek - Pią 31 Mar, 2006 22:18
właśnie ten, s wiedźmami wywoływującymi kruki, z panami rzucającymi granatami(które przyklejają sie do tych kruków), z paroma obracającymi się pentagramami, które trzeba zebrać, na wyspie, a do karty wymagane jest nie zejście poniżej 50 HP

jakieś sugestie?


Leming - Sob 01 Kwi, 2006 00:12
Miałem podobny problem. Z tego co pamiętam, to trzeba coś zrobić z "żyrandolem" czy pentagramem - taki wielki jest, co wisi w głównej sali. Spróbuj do niego strzelić albo wskoczyć na niego (wydaje mi się, że powinien spaść robiąc wyłom na dole, gdzie powinieneś się udać).
Jak to nie pomoże, to poszukaj dziury w ziemi. Gdzieś w okolicy tego "żyrandola" właśnie. Mała ta dziura, łatwo ją przegapić, ale wiedz, że musisz znaleść przejście POD ten klasztor (zdaje się, że jest tam kilka "przepaści", wpróbuj poszukać w ich pobliżu).
Wybacz, że tak mgliście napisałem, ale daaaaaawno temu bawiłem się w tą grę i nie pamiętam wszystkich dziur gdzie trzeba wchodzić.


marek - Sob 01 Kwi, 2006 09:25
byłem już tam wcześiej, ale jeszcze poszukam
dzięki


marek - Pon 24 Lip, 2006 19:38
tamto rozwiązanie znalazłem na zagranicznym forum (o dziwo na żadnym polskim nie było to jasno wytłumaczone): z tych potworków na dole należy rozwalić jednego, potem iść do góry szukać następnych, które się pojawiają, a dopero potem wrócić

teraz gram w dodatek (swoją drogą Lucyfer był banalnym przeciwnikiem - ale włączyłem sobie jeszcze raz tą walkę i pozwiedzałem trochę - piekło wygląda ekstra) i mam problem: w Laboratorium w pokoju ze światłem na dole na kolejnych piętrach są odskocznie - nie mogę na jednej z nich doskoczyć piętro wyżej - po prostu nie dolatuje pomocy


Leming - Pon 24 Lip, 2006 23:26
w Laboratorium w pokoju ze światłem na dole na kolejnych piętrach są odskocznie - nie mogę na jednej z nich doskoczyć piętro wyżej - po prostu nie dolatuje


Na jednej z nich, czyli której? Jeśli na najwyższej to zdaje się, że nie trzeba skakać z niej na piętro wyżej tylko na środku jest taka belka. Spróbuj na nią wskoczyć i przejść po niej na drugi koniec sali.


marek - Wto 25 Lip, 2006 10:10
tzn mam z odskoczni wskoczyć na rurę, czy z mojej platformy mam wskoczyć na platformę równoległą ida po innej rurze (co też próbowałem, ale nasz bohater nie jest dobrym skoczkiem)?


Leming - Sro 26 Lip, 2006 10:59
A zniszczyłeś skrzynki? Są tam skrzynie, które można zniszczyć dopiero gdy się pozbędziemy wszystkich przeciwników (wcześniej są one niezniszczalne), pod skrzyniami są katapulty.


marek - Sro 26 Lip, 2006 16:53
takie co się zapalają jak zabijemy potworki? tak zniszczyłem je, ale nie mogę z odkoczni doskoczyć wystarczająco wysoko


Leming - Czw 08 Mar, 2007 12:08
Ma ktoś zapis stanu gry kończący poziom trudności Koszmar? Chciałbym przetestować poziom trudności Trauma, ale szukam szybszego rozwiązania niż przechodzenie całej gry na Koszmarze.


Leming - Wto 20 Mar, 2007 22:43
Przeszedł ktoś z Was grę na poziomie trudności Trauma?
Mam problem z epizodem "Wieża". Nie tyle chodzi mi o trudność w pokonaniu bossa, co o spadanie z kondygnacji. Przy ostatnim spadku nawet mając ponad 100 życia i 100 pancerza, upadek kończy się śmiercią. Pomaganie sobie gzymsami i kolumnami nie pomaga za wiele. Może jest jakiś inny sposób?


marek - Wto 20 Mar, 2007 23:00
czytałem o tym - zobacz na Polskim Forum Painkillera. Chyba trzeba się zaczepić o jakieś murki itp. - ew. drugą metodą jest użycie w tym momencie karty na chwilową nieśmiertelność.

edit: przypomniałem sobie, ze na Traumie są różne ograniczenia i możliwe, że karty nie działają. Czyli pozostaje pierwsza metoda

Kampania na rzecz wydania edytora do TDS - ostatnia szansa!
C5 Frozen Mines... ostatni secret...
Ostatni DromEdowcy: polskie fanmisje w budowie
W co ostatnio gierczyłeś/aś?
sprzedam bale drewniane!!!!
T2 FM - The Power of Suggestion
Zaskakujący Thief...
  • grF3b chrystusa prawdziwy
  • publiczne przychodnie okulistyczne lodz
  • index 17800
  • mms odczytywanie w plusie
  • czesci;urzywane;mazda
  • Lista wiadomości z for internetowych : Strona Główna